Numer: MTk1MDVfMF80MTUz_0

Miejsce: Katowice

Branża: Weterynaryjna

Data dodania: 2021-10-13

Zakres obowiązków

  • przyjmowanie materiału do badań,
  • wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
  • telefoniczna i osobista obsługa klientów,
  • zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
  • prowadzenie spraw biurowych,

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne,
  • znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym,

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i stabilne zatrudnienie,
  • pakiet socjalny (medyczny lub sportowy),
  • fundusz świadczeń socjalnych,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczania,
  • dobrą atmosferę w miejscu pracy,

Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikowania.

O pracodawcy

Jesteśmy nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym działającym na rynku od 2007 roku z lokalizacjami we Wrocławiu, Katowicach i Warszawie. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, zarówno rutynowych, jak i specjalistycznych przy współpracy z wiodącymi ośrodkami z kraju i z zagranicy.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Jeżeli chcesz wziąć udział wyłącznie w bieżącej rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vetlab Sp. z o.o. do celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.”

Jeżeli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Vetlab Sp. z o.o. moich danych osobowych do celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Vetlab Sp. z o.o.”

Informujemy, że wyrażone zgody mogą być w każdym momencie wycofane poprzez przesłanie zgłoszenia na adres email job@vetlab.pl ze wskazaniem adresu email oraz imienia i nazwiska, które należy wykreślić z bazy.